איך בוחרים עיצוב לכרטיס ביקור דיגיטלי? החלטתם לקחת את העסק צעד אחד קדימה? בואו נכיר איך אנחנו עושים בחירה נכונה בבחירת עיצוב לכרטיס ביקור דיגיטלי.
בואו נדבר תכלס, בכל כרטיס ביקור (מודפס או דיגיטלי) יש ערך רב בכל מה שקשור לתדמית העסקית שלך, ובעיקר הדבר הכי חשוב – זה הדרך הנפוצה ביותר ללקוחות שלך ליצור איתך קשר. המטרה בכרטיס הביקור היא ליצור רושם ראשוני טוב, מקצועי ואיכותי כדי שהלקוח ידע שהוא הולך לעשות את הבחירה הנכונה.
כדי שכל זה יעבוד כמו שצריך, יש להקפיד על עיצוב רלוונטי (במיוחד כשמדובר בכרטיס ביקור דיגיטלי).
חברת VeeCard היא החברה המתקדמת ביותר בבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. אנו נדאג לעיצוב מותאם אישית שיהיה ייחודי ומושך לעין. כדי שהדבר הזה יצא לפועל בצורה הטובה ביותר דרוש שיתוף פעולה מהצד שלכם כדי ליצור את כרטיס הביקור האידיאלי!
בחירת עיצוב לכרטיס ביקור דיגיטלי
במידה ולעסק שלכם קיים לוגו, מאוד רצוי להמשיך ולהתמקד באותם צבעים שיש לכם בלוגו שיהיו נוכחים גם על הכרטיס הביקור עצמו – הלקוחות כבר רגילים לצבעים הממותגים שלכם, למה לא להמשיך עם אותו המיתוג?
במידה ואין לכם לוגו וברצונכם להשתמש בתמונה אחרת כלשהי, אגב זה בסדר גמור, אתם צריכים לבחור מראש מה הצבעים והתמונות המועדפות אליכם:
- צבע הרקע
- צבע הכפתורים
- צבע הטקסט (חשוב מאוד שישתלב עם הרקע)
- תמונת קאבר (Cover)
- תמונה ראשית
לאחר שיש לנו את כל אלה, אפשר להתקדם לשלב הבא
בחירת כפתורי הפעולה ויצירת הקשר
המטרה העיקרית של הכרטיס הביקור הדיגיטלי היא שהלקוח שלך יצור איתך קשר בצורה מהירה ופשוטה, לכן יש חשיבות רבה לסוגי הכפתורים שאתם רוצים שיוצגו בכרטיס הביקור:
- טלפון ליצירת קשר
- לינק לפייסבוק
- לינק לאינסטגרם
- לינק להשאיר המלצה בפייסבוק
- לינק להודעת וואטסאפ
- לינק לכתיבת אימייל
- לינק לניווט לבית העסק
ברגע שאנחנו סגורים על הכפתורים שאנחנו רוצים שיהיו בכרטיס הביקור שלנו, ממשיכים הלאה לשלב הבא.
הצגת תוכן רלוונטי ללקוחות
חשוב להציג מידע רלוונטי אודות העסק שלך, זה חלק מאוד קריטי וחשוב. כמה דוגמאות בסיסיות שאפשר להציג ללקוחות:
- רקע מקצועי
- מספר שנות ניסיון
- לספר משהו אישי על עצמך שמתחבר לעסק (לדוגמא: ציירת מקצועית מילדות)
- סיפורי השראה
- סיפורי הצלחה
- מיקום העסק
- שעות פעילות
החשיפה של העסק שלך באינטרנט תלויה בתוכן שלך. אל תשכחו שהכרטיס הביקור הדיגיטלי נמצא ברשת האינטרנט ובעזרת מילות מפתח ייחודיות החשיפה שלכם ברשת יכולה לגדול גם באופן אורגני לחלוטין!
גלריית תמונות וסרטונים
החלק החשוב בכרטיס הביקור הוא הצגת העבודות ללקוחות שלכם. לקוח שנכנס לכרטיס ביקור מצפה לראות סט מינימלי של העבודות כדי לקבל תמונת מצב מלאה אודות העסק ולהגיע להחלטה הנכונה.
במידה ומדובר על עסק שלא עושה עבודות פיזיות כגון עורכי דין, רואי חשבון, יועצים וכו׳, מומלץ להשתמש בתמונות תדמית שלך על מנת לגרום להרגשה פנימית טובה שבא הלקוח יודע איך אתם נראים ואיך נראה האדם שאליו הוא פונה.
רוצים גם אתם להנות מכרטיס ביקור דיגיטלי יוקרתי? צרו איתנו קשר עוד היום!