בימינו, רוב הפעילות העסקית מתרחשת היום כתוצאה מפרסום באינטרנט, בין אם מדובר על רשתות חברתיות או אתר אינטרנט שמדורג גבוהה בגוגל. בעידן של היום, אנחנו עדים ליותר ויותר עסקים שמחליטים לקחת את העסק שלהם קדימה ודואגים לבניית אתר תדמית לעסק שלהם.
בניית אתר תדמית
השקעה כספית רבה דרושה לבניית אתר תדמית טוב שמקודם בצורה טובה ומדוייקת. לאתר גדול יש חסרונות רבים אם וכאשר מדובר באתר תדמית בלבד. לקוחות שנכנסים לאתר אינטרנט רחב מוצאים את עצמם גולשים בין עמוד לעמוד ובין מגוון רחב של תכנים (שאגב יכול להיות שחלקם, לא רלוונטיים עבור הלקוחות שלך), מה שאומר בעצם שיש סיכוי גבוהה שהלקוח שלך כבר איבד את הפוקוס במה שהעסק שלך מציע והוא יגלול לעסק הבא שהוא יראה ברשת – וככה עד שהוא לא ימצא את מה שמתאים עבורו. בנוסף לזה, אתר דורש תחזוקה שותפת של התשתיות, הטכנולוגיה והתכנים – זה בהחלט משהו שלא כל בעל עסק יהיה לו זמן להתעסק עם זה.
כבעל עסק משגשג, המטרה העיקרית שלך היא לשלוט במה שהלקוחות שלך צריכים בכל רגע נתון. אתר אינטרנט תדמיתי בהחלט יכול לסייע לך בהמרת לידים. אך זה ידרוש ממך גם השקעה כספית גדולה וגם זמן יקר מאוד. לכן, כשמדובר באתר תדמיתי, תמיד עדיף להשקיע את המאמצים בלהציג ללקוחות שלכם אך ורק את התוכן הרלוונטי עבורו.
בואו ניקח דוגמא קטנה:
דמיינו לכם עכשיו שאתם חייבים לשכור את שירותיו של רואה חשבון. בחיפוש קצר בגוגל אתם מגיעים לאתר של רואה חשבון בעיר המגורים שלכם ומתחילים לקרוא את המידע אודות השירות שהוא מציע ללקוחותיו. מהר מאוד אתם מוצאים את עצמכם קוראים מידע לא רלוונטי על אותו העסק, קופצים בין מספר רב של עמודים (כי כולה אתם שואלים את עצמכם האם הוא סך הכל יכול להגיש לי את הדוחות של הסוף שנה) והאופציה היחידה כדי ליצור איתו קשר, היא למלא פורום שמתחבא בתחתית העמוד ואין לכם מושג מתי יחזרו אלייך והאם בכלל..
כדי להימנע ממצבים כמו בדוגמא למעלה, אותו רואה החשבון היה יכול להשתמש בדף בודד בלבד שמכסה את כל הפעולות והפתרונות שיש לו להציע ללקוחות שלו. ולפה נכנס לתפקיד הכרטיס הביקור הדיגיטלי.
אפשר גם עם כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי לוקח חלק חשוב מאוד באסטרטגית השיווק שלך. בזכות כרטיס ביקור דיגיטלי אפשר לרכז את כל המידע הרלוונטי שאתם, כעסק, יכולים לספק ללקוח שלכם. הדבר הכי חשוב בכרטיס ביקור דיגיטלי זה שהכרטיס בנוי בצורה מספיק חכמה כדי שללקוח תיהיה אינטרקציה מספיק ברורה ומהירה עם בית העסק: לקוח יכול להתקשר לבית העסק במהירות, להשאיר הודעה במייל/SMS/אימייל/וואטסאפ, לבקר באתר האינטרנט של העסק, לנווט לדף הפייסבוק והאינסטגרם של העסק ואפילו לנווט לעסק בלחיצת כפתור אחת.
אז לסיכום
עסק שרוצה להתקדם בשיווק באינטרנט, צריך להתחיל ממשהו. והדרך הכי טוב להתחיל ממשהו היא בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי שנותן את המידע הרלוונטי ואת האפשרות המהירה ליצור איתך קשר, בקליק!
עדיין אין לך כרטיס ביקור דיגיטלי? תשאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם!